Eén druk op de knop is voldoende om hulp in te schakelen. Een geruststellende gedachte voor u en uw naasten.
Wat is alarmering?
U woont zelfstandig thuis, maar u bent op zoek naar meer veiligheid. Alarmering maakt het mogelijk om met een gerust gevoel thuis te wonen. In geval van nood kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week, eenvoudig en snel uw contactpersoon of professionele zorg van QuaRijn oproepen.
Hoe werk het?
Voor alarmering werkt QuaRijn samen met FocusCura. U draagt een hals- of polszender met alarmknop waarmee u vanuit uw woning op ieder moment een alarmoproep kunt doen. U krijgt dan contact met een medewerker van de zorgcentrale die u vraagt wat er aan de hand is en hulp inschakelt.
Wie komt mij helpen als ik een alarmoproep heb gedaan?
Wie er bij u langs komt, is afhankelijk van het abonnement: 1. sociale alarmopvolging of 2. professionele alarmopvolging.
U geeft zelf contactpersonen op die gebeld kunnen worden als u alarmeert. Bijvoorbeeld een familielid, buurman en een vriend. U zorgt dat zij een sleutel van uw huis hebben, zodat zij naar binnen kunnen wanneer de centrale een melding aan hen doorgeeft. Wilt u zich aanmelden voor alarmering met opvolging door eigen contactpersonen, klik dan op onderstaande roze knop. U komt dan bij het aanmeldingsformulier van FocusCura. Daar staan ook de kosten vermeld.
Wilt u alleen een sleutelkluis huren, dan kan dat via deze link
Ontvangt u al wijkverpleging van QuaRijn? Dan kunt u er ook voor kiezen om professionele opvolging van QuaRijn te ontvangen. De centrale neemt in dat geval contact op met een zorgmedewerker van QuaRijn die bij u langs komt voor de nodige hulp. Deze zorg wordt dan gedeclareerd bij de zorgverzekeraar. Meer informatie en aanmelden.
Vragen?
Mocht u vragen hebben, belt u dan gerust met Service Bureau QuaRijn.
Telefoonnummer: 085 488 99 00.
Algemene voorwaarden
Voor de klanten met aanvangsdatum Prof. alarmopvolging vóór 1 december 2020 gelden de Algemene voorwaarden professionele alarmopvolging QuaRijn_klant aanvangsdatum vóór 1 december 2020.
Voor de klanten met aanvangsdatum Prof. alarmopvolging vanaf 1 december 2020 gelden de Algemene voorwaarden professionele alarmopvolging QuaRijn_klant aanvangsdatum vanaf 1 december 2020.
Wilt u weten welke ondersteuning QuaRijn u kan bieden? Bel dan ons Service Bureau.